Dopu avè ricivutu disegni 3D è esigenze da i clienti, u nostru squadra di ingegneri valuterà e so strutture è dimensioni per discutiri è cunsiderà cumu cuncepisce u muffa (cum'è a porta di iniezione, i pin, l'angolo di tira, ecc.)
1. Clamping:
L'uttellu si chjude, chì significheghja l'iniziu di u ciculu di iniezione.
2. Iniezione:
I granuli di polimeru sò prima siccati è posti in a tramoggia, dopu sò alimentati in a canna, induve sò simultaneamente riscaldati, mischiati è spustati versu u moldu da una vite di pitch variable.A geometria di a vite è u canna sò ottimizzati per aiutà à custruisce a pressione à i livelli curretti è funnu u materiale.
3. Raffreddamentu:
Dopu chì a cavità di l'uttellu hè pienu, a resina deve esse permessa di rinfriscà.L'acqua hè ciclata à traversu l'uttellu per mantene una temperatura consistente mentre u materiale s'indurisce.
4. Ejection
Quandu u materiale si rinfriscà, si risolidifica è piglia a forma di u moldu.Infine, u muffa si apre è a parte solida hè spinta fora da i pins ejector.Allora u moldu si chjude è u prucessu si ripete.
5. Pacchettu
I prudutti finiti seranu imballati cù sacchetti di plastica è mette in cartoni.Esigenze di imballaggio speciale, ponu ancu esse persunalizate secondu i bisogni di i clienti .So chì ogni pruduttu serà mandatu in bona cundizione.